freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

2012

Kategori: -

hänt mycket på ett år. från ett lång varit förhållande till player och sedan vart är man nu, i ett annat land, två jobb och tjänar pengar som en Jude på aktier. 

I år har jag
- blivit dumpat efter ett förhållande på nästan 2 år, dissat andra, gråtit, skrattat, Jobba på praktikplats, haft jobb på Netto, haft jobb på Coop Åby, bott hos Dannefisk i 3 månader, åkt massa roadtrips, festat som en galning, blivit player igen, varit seriös igen, blivit av med Ekonomisk Bistånd, fått extremt nya vänner - RITKIGA VÄNNER. flyttat till Norge, börjat jobbat på Scotsman, börjat jobba på Coop. Börjat bartenda, myst med en underbar tjej, firat jul ensam, fått härligt kolleger. Fixat ett konto i Norge. fått mig en snygg tatuering. blivit förälskad på nytt!

Många av sakerna är väldigt negativa, men 2013 kommer vara MITT år! Mer mys, mer bartend, mer hemresor till Norrköping, mer kul, mer skoj och mer pengar.

Vem vet, kanske får man tillökning av vänner så som Dannefisk och Niklas här i Norge och så jag stannar här i ett år till och tjänar mer pengar. Eller flyttar jag hem med alla pengarna och börjar om i Norrköping med ett heltids jobb / Extra som bartender på t.ex Puls/Hugo? VEM VET? VEM VET?
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: