freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

Väntan...

Kategori: -

Jahopp, min Norge plan verkar inte fungera så jävla bra... försöker få det att fungera, men ah..


Först så skulle min syster Jenny flytta till Norge och då kunde jag bo hos henne, sen fick hon jobb på Social Media Support i Norrköping och därför blev Norge uppskjutet.

Nu så skulle jag åka dit för att Tom bor där, men nu så verkar det strula för han med och folk ska tydligen flytta in dit han bor från och med 1 Sept. - Så just nu vet jag inte om Tom ska bo kvar i Norge, vilket jag hoppas stort på.

Sen är det antingen Dannefisk eller Max som ska flytta in här på Haga och hyra den i Andra hand. Så igår höll jag på att städa lite så det blir lättare att flytta mina grejer ner till förrådet när det väl är dax och bestämt att jag blir kvar i Norge. Kanon då, eftersom då kan man komma hem ibland och sova här hos Danne eller Max.

Idag blir att tvätta ALLT som jag har och även måla lite saker som står på väggen, "Fill your life with LOVE" och även andra ställen som färgen har "släppt" - jag mena, som jag har dragit bort x)

Just det, kul grej... Tar mellan 9-11 timmar att pendla till Oslo med buss och tåg. Det tar ca 6 timmar med bil och 4-5 med flyg, tror jag skaffar bli snarast möjligt iallafall! x)
 
Men just nu är det bara att vänta............ Hatar att vänta..........
Och nu till det intressanta! JAG HAR TRÄNINGSVÄRK!

Kommentarer

  • Jenny säger:

    jag brukar alltid åka med tåget som tar 6 tim.. :)

    Svar: Vilket tåg? Hur åker den? :)
    Fredda

    2012-08-28 | 11:50:42

Kommentera inlägget här: