freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

Vänner värmer!

Kategori: -

Tiden bara rinner iväg och jag själv känner att jag växer och växer som person, Tro det eller ej! Igår sa en fin vän till mig "Fredda jag fattar inte hur ditt ex kunde lämna dig, någon dag kommer hon förstå hur underbar du är och hon kommer tillbaka till dig"
Jag blev väldigt glad att höra det, fler vänner har sagt liknande saker , men mitt svar är "Ja det kanske hon gör, men vill ändå inte ha henne tillbaka, är för bra för det."

Jag känner att jag växer är att jag känner mig lite som Lucas Scott, iallafall försöker vara. Snäll, förstående och försöker vara där för alla, alla som betyder. Dom som ger tid till mig, ger jag tid tillbaka. När en vän mår dåligt så finns jag, när en vän mår bra så mår jag bra, när en vän har problem så finns jag som Stålmannen och flyger fram snabbare än ljusetshastighet för att hjälpa till.
 
Vänner, har ni någonsin sätt mig såhär glad förut?http://instagram.com/p/N1uibYuFwK/?ref=nf
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: