freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

Vaknar förvirrad

Kategori: -

När jag tänker på igår så blir jag en aning irriterad, det var verkligen inte mening att det skulle bli sån jävla tumult för allt, folk fråga bara varför på vissa saker, och jag svara. - vissa sa lite mer än vad man borde (enligt mig) fast att berätta om hela våran historia på FB om hur jag var i förhållandet är bara tråkigt. Av vilken poäng? Jag skrev väl inte hur du var i förhållandet?

Men visst, skriva på FB var lite dumt, skulle ha skrivit till dom som fråga på chatten istället. Men det är ganska konstigt, har ägnat natt och dag för att få fram Magnus, med Polis, lappar och katthem. Åkt till åby varje gång någon har haft något tips. och så kallar ni mitt hem för fängelse? - Hur vet ni att Magnus rymde för att han hade varit här, kan lika gärna va för att han flyttades bara efter en månad efter jag har haft honom. på HELA året.?

Festar heller inte varje helg, danne fyllde år. va det ända typ. Jag övergav honom inte när jag mådde dåligt för flera månader sen, jag var hemma och fixa mat och vatten. En katt kan ju klara sig själv länge. men att vara borta 1-2 dagar ska inte vara ett större problem, sen kan jag hålla med om att han hade det bättre någon annanstans eftersom jag inte palla av att vara själv för att jag mådde för dåligt. Vill heller inte att Mange ska vara ett skilsmässobarn, Jag sa att han kan vara här sist ni hämta honom. men envisas med erat TJAT om att han ska vara därute.

Sen om bloggen och allt! Skrev av hjärtasorg och ilska - vad är det för fel på det när en personen har lämnat en? Alla som var om ilska är borta, men alla om hjärtesorgen är kvar. Tog bort alla dom om ilska för att inte du - Joline förtjäna det. Just nu kanske, men inte då iallafall. Fattar inte varför personer har så svårt att förstå när någon mår dåligt att skriva blogginlägg av ren ilska - Klart man är arg och besviken,,, men ah..

Under förhållandet så var jag inte speciellt bra, men du av alla personen Joline - Borde veta hur mycket jag kämpa för dig, oss, hur mycket jag stod ut med, din svartsjuka på allt. och även min såklart. Men jag ändra mig väldigt mycket, Hörde dig säga det iallafall i 1 år i sträck, så antingen är du bra på att ljuga eller så tänker du bara på det negativa nu, fast det är inte första gången. Flera gånger hörde jag dig säga att det var du som var felet i förhållandet och annat. Ta fram lite den delen nu istället. Kan behövas. inte kul att känna att ALLT var mitt fel.

Jag har gjort allt din familj har sagt, jag har hållt mig borta - eller hur? Jag skriver inte till dig - eller hur?  Bara om Magnus men knappt det (Dock nu eftersom han försvan och sen bestämde du att han skulle stanna där - klart man säger emot. tydligt är det tjat... ?)

Ni kanske har rätt, ni kanske vinner, men för det är inte jag dum i huvudet för att jag försöker, för att jag tror inte att det är bäst att Magnus är därute. Men visst, jag kan ha fel. Men jag tror han mår lika bra hos mig som hos dom. OCH JAG SKREV INTE DETHÄR FÖR ATT SKAPA EN DISKUTION IGEN - SKRIVER SOM FÖRSVAR BARA. Men borde inte jag få ha min Katt jag med?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: