freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

DRINK :

Kategori: -

One shot
Two shot
Three shot
Four
Take the bottle to the head and one f*ing more

Dricker... men inte för nöjets skull...
Dricker inte för att det är kul-
Dricker inte för att det är gott
Dricker inte för att ragga.
Dricker inte för att träffa andra..

Dricker för att jag försöker tänka på något annat än dig...
Eftersom jag älskar dig så!

Låt mig spy låt mig däcka... bara jag kan sova gott inatt! Tack <3


Dricker... men inte för nöjets skull...
Dricker inte för att det är kul-
Dricker inte för att det är gott
Dricker inte för att ragga.
Dricker inte för att träffa andra..
Dricker för att jag försöker tänka på något annat än dig...
Eftersom jag älskar dig så!
Låt mig spy låt mig däcka... bara jag kan sova gott inatt! Tack <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: