freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

...? Forever Alone

Kategori: -

Det är så svårt allt... vet inte vad jag ska göra.
Just nu har det hänt väldigt mycket, vet inte ens om någon läser det jag skriver, men endå
skriver inte för att någon ska läsa, skriver så att jag får en helhet över allt jag har varit med om. ..ish

Det gör ont, men jag försöker hålla ut, vet att jag inte ska ha förhoppningar... det har jag knappt heller.
Alla säger till mig: "Det finns flera tjejer, ett helt akvarium med tjejer, det är bara plocka och ta för sig." men tänk om jag inte vill det, tänk om det bara finns en person för mig...
Förstår ju att dem vill få mig på bättre humör, men seriöst? ofta någon säger det till mig, hur ofta tror dem det händer att man gör som dem säger när dem säger till någon annan med liknande situation? - INGEN


Jag försöker ha förhoppningar, för om jag inte hade det så skulle jag inte längre kunna leva.
Du är vad du väljer att vara - Men för mig är du perfekt och det kommer du alltid att vara.

Nu ska jag hem snart och sista framför datorn och kolla Notebook...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: