freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

Bird, fly away

Kategori: -

Dem senaste dagarna har gått upp och ner, mått bra och dåligt. - men för det mesta dåligt.
Har varit hos Dannefisk lite överdrivet mycket, märks att han tröttnat på mig. Men nu är det ganska klart.
Joline flyttar och just nu är vi inte tillsammans alls. Känns tråkigt, dem flesta vet hur mycket hon betyder för mig.
Snart börjar jag på ÖoB där min praktik ska vara från och med den 2 Jan till någon gång i Mars.

Men nu startar jag ett nytt kapitel i mitt liv, en som jag aldrig trodde att jag skulle behöva göra.
Nu ändrar vi allt och försöker göra en ny start på kanske någon väldigt bra, om det visar sig.
Vill verkligen få det nya året att bli året där vi vänder och gör något bra... en ny början där inte bekymmer finns.

Vi får se. Sticker nu. 

God Jul!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: