freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

In med alkoholen!

Kategori: -

Varför dricker man ens alkohol? Alla har sitt egna syn på alkohol och min syn är att känslan är skön, att sväva på moln och allt i livet bara glider igenom. Jag är inte den som blir skit full och spyr, jag är den som vill ha kontoll men samtidigt vill jag släppa lös och bara låtas ha min lilla värld för mig själv.

Nivån på min och mina vänner när vi (fast igentligen är det dem) dricker så blir alla helt sjuka i huvudet, skriker, hoppar runt och beter oss som vi vore 5 år. Men en sak vet jag... hellre det än att vara kall och tråkigt. Därför saknar jag t.ex Rang Bizkit från Kungarna i Tylösand.

Kommentarer

  • Simon säger:

    "Jag är inte den som blir skit full och spyr" *host*Nyårhosthost

    2010-09-24 | 15:39:02
  • Jakob säger:

    Host"henlik fick mig att spy"host



    Spymon <3

    2010-09-24 | 17:35:05

Kommentera inlägget här: