freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

Att göra en flytt?

Kategori: -

Flytt? Det har det blivigt mycket av denna sommar... tyvärr. Nämligen ca 4 gånger.
Nu äre' dax för en flytt till, som tur är det bara ett hus ifrån, ungefär - Vill du hjälpa till? ^^

Dem fyra flyttar som gjordes var ju till Simon Öjring, mina föredetta fosterföräldrar, sedan flytta jag till ett tillfälligt studentboende och sedan boendet jag bor på nu! För er som inte har läst varför jag flyttar så står det här.( Livet som föräldralös - min sammafatting på allt som hände denna sommaren. )

Nu är det papper som ska in, saker som ska packas, ändra folkbokföring, fixa det via Adressändring.se, saker som ska bäras och ÅH! MYCKET! Önska mig lycka till! :)

Kommentarer

  • Em. säger:

    Lycka till! :) Hoppas du får det bra i det nya boendet och att man får hälsa på :) *

    2010-09-27 | 21:15:39

Kommentera inlägget här: