freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

Joline Enell<3

Kategori: -

Joline Enell... bara min!
Jag blir glad när jag är med dig, jag blir bara mer och mer kär i dig för alla dagar som går.
Vi har haft det svårt men jag kommer aldrig svika, det är för att jag älskar dig så himla mycket.
Jag har så svårt att förklara för dig, "ord är bara ord" men jag vill bara vara med dig och ingen annan,
Jag försöker verkligen visa dig, inte på det sättet du kanske hoppas på. Men jag vill bara en sak.
Leva livet med dig, bygga på något stort, vackert och något härligt.
Du är söt, du är underbar, du är vacker och du är det bästa som har hänt mig och det kommer du alltid vara.
Det kittlas varje gång jag tänker på dig, det kittlas varje gång jag är med dig, det kittlas hela tiden.
Du är fast klistrad i hjärnan på mig, du försvinner aldrig från mitt huvud. Du är min <3
Jag bryr mig bara om dig<3 Förlåt för allt.

Det finns inget jag, det finns bara vi, varje gång du faller så kommer jag fånga dig eller faller med dig. <3
07/13-2010

Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks.
För dig ska jag, göra det tusen gånger om.
Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar.
För dig ska jag göra det tusen gånger om.
Tusen gånger om.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Kan inte vara mer rätt än så!

    2010-10-05 | 10:30:51
  • joline säger:

    Kan man va mer underbar eller? Du är bäst o jag älskar dig med <3 vill bara ha dig, alltid. Puss /din joline

    2010-10-05 | 11:05:07
  • Frida säger:

    Men! Vad söta ni är. Var rädda om varandra :) kram

    2010-10-05 | 11:07:28

Kommentera inlägget här: