freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

Jag är rädd.

Kategori: -

Är för stolt för att visa det, men jag så rädd att förlora dig.
Ohhh så härligt det är att se dig vid min sida varje morgon och kunna hålla om dig och ligga på dig. (Vet, ska vara tvärt om). Jag vet att jag kanske har varigt den bästa pojkvännen, eller det har jag aldrig varigt men jag önska det, verkligen. Tanken av att dela min kärlek till dig är det bästa jag vet, att se sitt leende, att se dig lycklig.
Jag har dig vid mitt hjärta hela tiden och jag blir bara mer och mer kär i dig. <3
Jag vill ha dig vid min sida föralltid, jag vill ha dig föralltid.
Tanken av att det skulle försvinna gör mig förvirad, ledsen och framförallt sårad.

Det är vi - inte du eller jag!

Joline Enell - Älskar dig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: