freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

Inflyttningsfest på fredag? - Vad hände?

Kategori: -

Ja, det är som rubriken står för? helt plösligt har man en inflyttningsfest som jag själv inte anordna, utan det var lilla Joline och långa Simon som ville fixa en fest åt mig för jag "är så tråkig och vill aldrig festa, vill bara chilla hela tiden och inte ha en riktig fest" - Deras ord.

Så nu blev det är fest x) Det är inte en för fest - inte för min del iallafall, så dem som vill dra ut på krogen får göra det, medans jag "chillar" - JA JAG STÅR FÖR DET!

Synd att några inte kommer för att en annan inte kommer, 2 killar skiter i festen för jag inte bjöd en till kille. - Säger bara såhär: Synd för er då, en bra fest kommer det bli, skulle normalt sätt bjuda honom med men eftersom det är förmycket folk så prioriterar jag andra personer, pga av en skit sak, - egentligen. Men eftersom båda gör en töntig grej så säger jag att det är någon fel, bådas. men jag skulle nog ha bjudit in den här personen jag pratar om, om inte Simon bjöd hit hela Armén x) haha.

Aja, 2 killar skiter i det... så bra, 2 nya får då komma, och det är Johannes (Simons bror) och han kompis. - bara glad att dem kommer istället :).


2 månader igår med Joline! Puss <3 älskar dig =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: